Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

sallyna

18. 8. 2012 18:41
Zase "moudra" z USA

Holka nahoře bez je normální, vždyť ňadra je skutečně to první s čím se většina z nás setká bezprostředně po narození. Avšak pomalovaný člověk křepčící na náměstích vykřikující, že je gay, tak mi normální nepřipadá. Sexuální orientace je soukromá věc a vykřikovat to do okolí a ještě to předvádět je "kolosální békovina".

4 0
možnosti
MT

3ska

18. 8. 2012 22:31
Re: Zase

aha, takze vy nahore bez chodite i nakupovat....

5 0
možnosti
JK

holkazhane

18. 8. 2012 18:38
Z mého pohledu jsou kritici průvodu

směšní, případně je to pro ně šance zviditelnit se. Ať si po Praze nebo Brně pochoduje kdo chce, když je akce povolená. Když mi bude proti srsti - nikdo mě tam nezve. Jakl a DOST vidí za každým rohem sex a vadí jim, že není manželský. Promiskuita Ladislave je problém napříč sexuálním spektrem.

8 0
možnosti
O

oslik

18. 8. 2012 18:11
Jste nějaký nekonzistentní

Pokud vám vadí polonahé české holky a upozorňujete na nevhodnost vyvážení tohoto zvyku do jiných zemí, zkuste to vzít i obráceně - považujte za nevhodné dovážení veřejné demonstrace homosexuality do Čech.

Civilizované země homosexuály nehubí, země v úpadku naopak homosexuály podporují, třeba přebíráním politické záštity nad jejich veřejnými pochody. Je to stejný znak úpadku jako vámi zmiňovaná promiskuita.

6 0
možnosti
MT

3ska

18. 8. 2012 18:18
Re: Jste nějaký nekonzistentní

Vite ze mi ceske holky nevadi? Jen mam respekt pro ostatni a chapu ze ne vse vyhovuje vsem.

2 0
možnosti
P

PetrysM

18. 8. 2012 18:04
Chtít po prezidnetovi

aby byl tolerantní k netorenci homosexualismu? Slyšel jste (nejenom) dnešní projev gay guru Hromady? Tolik skryté nenávisti a provokací se jen tak nevidí? Proč ho nikdo nekritizuje? To nikomu nevadí?

Stejně tak vaše útoky na heterosexuály o jejich údajné rozvodovosti, promiskuitě, alkoholismu, korupci atd. jsou vyloženě trapné! Chcete tím snad říct, že homosexuálové jsou naprosto vzorní a nic takového nepáchají?!

1 0
možnosti
MT

3ska

18. 8. 2012 18:16
Re: Chtít po prezidnetovi

Jake utoky? Zkuste si overit fakta - spotreba alkoholu a drog stabilne na spici EU. Rozvodovost cca 50% (silene!!!), korupce - delate si legraci? Opravdu jsou homosexualove problemem?

Ano, myslim si ze president by mel spolecnost rozdeovat, ne spojovat. Pana Hromadu jsem neslysel, blcu je vsude dost.

4 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

18. 8. 2012 17:59
.

San Fran je obecně víc tolerantní. Pamatuji si, jak mi kolega, kdyz jsme projížděli Castro říkal, že tam chodi s přítelkyni často na večeři vůbec mu nepřišlo divne, že tam jde a holkou do vyhlášené čtvrti. Kdyz jsem se ptál proc tam chodi řekl, že tam jsou dobře party. Přitom jsou oba naprosto běžný pár jen proste to asi v San Francisco lidi moc neřeší kdo je jaky je. Ale byl jsem tam jen týden takže moc Ameriku neznám spis jen z vyprávění.

1 0
možnosti
.

.Camino

18. 8. 2012 20:51
Re: .

V Kanade to prochazi bez problemu, Vancouver mel temer 600.000 lidi, ohnostroje a spousta hudebnich, sportovnich a kulturnich programu okolo. Nebyla jsem, neodsuzuji. Zit a nechat zit.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

18. 8. 2012 17:57
Trochu mi to přišlo

jako porovnávání hrušek a jablek a některé momenty mě zaujaly...

Ve kterém jihoevropském státě si místní stěžovali na obnažené ženy. Dokonce píšete výslovně, že na obnažené ČESKÉ ženy? A že na ně dokonce házeli kameny?

 Jo - a že je logické, že je to ve Spojených státech trestné? Protože by tam mohl být někdo, komu se to nelíbí?  Beru, že to, co je někde normální, působí jinde nevhodně, ale říci, že je LOGICKÉ, že je to TRESTNÉ? Přece stejně logické (jsou lidé, kterým se to nelíbí) by bylo i zakazovat ty gay průvody, ne?

O tom, že z vašeho podání vyplývá, jako by v Česku bylo běžné zasedat ke stolu ve spodním prádle a činit tak dokonce i na návštěvách, snad ani nemluvím.

K otázce, zda gay parade ano či ne, nemám po pravdě řečeno žádné stanovisko - ale ty argumenty jdou nějak mimo moje schopnosti chápání.

3 0
možnosti
MT

3ska

18. 8. 2012 18:09
Re: Trochu mi to přišlo

Bohuzel nemam odkaz, jak jsem precetl tak jsem podal.

Trestny cin to neni, predpokladam ze by jste poprve dostal napomenuti/pokutu.  Obcas mam problem nalezt spravna slova. Logicke je to proto, protoze public beach je pro kazdeho, vcetne deti, vericich atd. Lide, kteri se chcou slunit bez mohou ji na nuda beach. To plati jak pro opalovani, tak pro pruvody.

1 0
možnosti
MD

+R/-W

18. 8. 2012 17:08
priroda je moudra, je nas moc

0 0
možnosti
T

tyramysu-reloaded

18. 8. 2012 17:10
Re: priroda je moudra, je nas moc

NÁS, lidí z civilizace, není moc... my jsme vlastně jediní, koho není moc

což je vtipný, protože jsme jediní, kdo přelidnění planety řeší ;-D

1 0
možnosti
DF

Psychotic17

18. 8. 2012 17:05
.

Zajímalo by mě, který soudný a informovaný člověk může považovat nevěru za deviaci...

2 0
možnosti
MT

3ska

18. 8. 2012 17:33
Re: .

Ja, autor. V CR je ohledne sexu a nevery extremne benevolentni. Republikansky prezident by opakovanou promiskuitu neustal. Spolecnost je jina.

1 0
možnosti

Hodný člověk

18. 8. 2012 16:54
Máte pravdu,

homosexuálové za všechno nemůžou. R^

0 0
možnosti
DF

Psychotic17

18. 8. 2012 17:04
Re: podívejte

Je pěkné, že jste zahrnul odkaz, ale myslím, že se mi na homosexuální felaci dívat nechce...

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1968x
zakonzervovany konzervativec

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy